Sunday, July 3, 2016

Ce nu trebuie sa-mi lipseasca din bagaj atunci cand merg in vacanta


Agentia de turism Q Travel  are oferte de nerefuzat pentru cei care vor sa viziteze Grecia (si nu numai), fapt pentru care nu am rezistat si am optat pentru una din ofertele acestei agentii. Imi place enorm de mult sa calatoresc si obisnuiesc de multe ori sa imi aleg vacantele in functie de ce oferte au agentiile de turism. Vreau sa vizitez cat mai multe tari, dar si cat mai multe locuri din Romania. 

In orice vacanta merg, in mod categoric trebuie sa imi fac bagajul. Si asta nu fac doar eu, ci toate persoanele care merg intr-o vacanta. Sunt o serie de lucruri care (cred eu) nu trebuie sa lipseasca din bagaje. 


Iata ce am eu mereu in vedere:

Bani si acte

Nu poti pleca in vacanta fara bani si fara acte. Aceste lucruri sunt absolut esentiale. Nu cred ca ti-ai dori sa te intorci inapoi de la aeroport sau sa ai probleme in diverse tari deoarece ai uitat cele mai importante documente pe care trebuia sa le ai la tine. Fara bani, din nou nu ai ce face. Unde dormi? Ce mananci? Cum te distrezi? Cel mai sigur este sa alegi unul din circuitele de vacanta de la Q-Travel. Chiar si asa, nu uita sa ai la tine urmatoarele lucruri:

Haine, accesorii si incaltaminte

Hainele si accesoriile in mod clar nu pot lipsi. Cand spunem bagaje, multi la acestea  se gandesc. Nu iti lua mai multe haine sau mai multe accesorii decat ai putea purta. Nu iti umple bagajul cu lucruri inutile. Iar la capitolul incaltaminte, ia-ti incaltaminte comoda astfel incat sa te poti plimba cat mai mult. Hainele se adapteaza in general in functie de locul in care mergi si in functie de vreme. Nu o sa mergi la mare in costum de schi sau la munte iarna in costum de baie. 

Produse de igiena

In mod categoric produsele de igiena nu trebuie sa lipseasca. Ele sunt necesare in orice moment. E greu sa le inlocuiesti, mai ales atunci cand obisnuiesti sa folosesti doar un anumit tip de produs. Gandeste-te bine si nu uita sa pui lucrurile foarte importante.

Medicamente

Daca urmezi un tratament ai mare grija sa nu uiti sa iei la tine medicamentele de care ai nevoie. Daca nu urmezi un tratament, tot trebuie sa ai la tine macar strictul necesar si anume: pastile pentru dureri de cap, burta, pentru indigestie, etc. 

Acestea sunt in mare cele mai importante lucruri pe care nu trebuie sa le uiti. Nu uita insa nici de carti, casti, lanterna, camera foto, incarcatorul de la telefon (si telefonul bineinteles), un carnetel, un pix, etc. 

Fa-ti vacanta de vis in Grecia sau in alta tara si nu ti-o strica uitand acasa lucruri importante. Ia-ti timp pentru a face bagajul in liniste, pentru a nu uita nimic important. 

No comments:

Post a Comment